czwartek, 31 stycznia 2013

DIY odżywka do włosów.

Zrobiłam sobie dzisiaj bardzo fajną całkowicie naturalną odżywkę do włosów.

Jej składniki to (na jedno nałożenie): 
1 spora łyżeczka miodu
1 łyżeczka mleka 
1 łyżeczka soku z aloesu (świeżo wyciskanego)
1 łyżeczka ulubionego oleju

Wszystkie składniki należy wymieszać do uzyskania jednolitej, dość rzadkiej masy.


Ja zawsze takie odżywki nakładam na zwilżone wcześniej włosy, pod czepek foliowy i owijam ręcznikiem bądź zakładam starą bluzę i kaptur na głowę.

Włosy są po niej niesamowicie miękkie i nawilżone, no i oczywiście z racji oleju w składzie pięknie się błyszczą (niestety nie mam zdjęcia).

A jeśli nie dodacie oleju to z powodzeniem możecie owej mieszanki użyć jako maseczki do twarzy.
Wypróbowałam już wcześniej i stwierdzam co następuje: maseczka ta cudownie wygładza i nawilża twarz.

A wy robicie podobne odżywki do włosów, bądź maseczki do twarzy?

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana: http://magicelfsjlove.blogspot.com/2013/03/versatile-blogger-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze takiej odżywki nie robiłam; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczyłabym zdjecia z efektami, bo maseczka wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń