wtorek, 9 października 2012

Pielęgnacyjna pomadka do ust Melisa, Uroda

Dziś zrobię wam niewielką recenzję mojej ulubionej pomadki pielęgnacyjno-ochronnej do ust.
Jest to Melisa, Uroda firmy Bi-es.


Pomadka ta zawiera filtry UVA/UVB, naturalne woskami: pszczeli i z liści palmy, lanolinę oraz witaminy A i E.

Skład:
Paraffinum liquidum, cera alba, lanolin, petrolatum, cera microcrystallina, carnauba, ethylhexyl methoxycinnamate, tocopheryl acetate, retinyl palmitate, butyl methoxydibenzoylmethane, parfum, BHT, citronellol, limonene, linalool, alpha-isomethyl ionone.

Konsystencja:
Pomadka ma konsystencję stałą, ale jak każda inna zmienia ją lekko pod wpływem temperatury otoczenia. Może być wtedy bardziej twarda lub miękka.

Opakowanie:
W przypadku takiej pomadki możemy chyba tylko powiedzieć o walorach estetycznych opakowania, ponieważ pudełko pod względem funkcjonalności niczym nie różni się od innych. Ma piękny pastelowy zielony kolor i ciemniejsze napisy. Wizualnie prezentuje się bardzo ładnie.

Działanie:
Szminka ta doskonale nawilża i lekko natłuszcza usta. Dzięki zawartości naturalnych wosków idealnie pielęgnuje moje wiecznie suche wargi. Jest lekka i nie zostawia grubej tłustej warstwy. Naturalny skład i neutralny smak sprawia, że nie musimy się bać iż zdarzy nam się jej trochę zjeść にひひ  

Dostępność:
Ja swoją kupiłam w zwykłej małej drogerii. W Rossmanie nie widziałam. Pewnie można jeszcze kupić przez internet.
Cena:
Oscyluje pomiędzy 4-5 zł. Ja za swoją zapłaciłam 4,50 zł.

Obecnie kupiłam sobie Klej (czyt. Carmex) zachęcona opiniami innych blogerek, niestety bardzo irytują mnie w nim dwa składniki, ale o tym kiedy indziej.

A wy jakie pomadki ochronno-pielęgnacyjny uważacie za najlepsze? A może też jest to Melisa?

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie, że u nas dziś jest tak, iż jak jakiejś rzeczy nie można kupić w sieciówce znaczy, że mało kto o niej słyszał -.- Pomijając już fakt, że w porównaniu z innymi krajami u nas mało co można kupić.

      Usuń
  2. Ahaa, its pleasant discussion on the topic of this piece of writing here at
    this blog, I have read all that, so at this time me also commenting here.


    Feel free to visit my page: mouse click the up coming document

    OdpowiedzUsuń