środa, 17 października 2012

Nie mam pomysłu na posta

Nic mi się nie chce dzisiaj ....
Siedzę i czytam mangę Tonari no Kaibutsu-kun, bo anime jest świetne  a trzeba czekać tydzień na następny odcinek. Yoshida Yuuzan jest taki przystojny ♥.♥  ゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆

Do tego słucham Green Day'a (nie mam pojęcia dlaczego wcześniej nie ogarnęłam 2 pierwszych płyt O_o, nie żeby były spektakularne, bo nic lepszego od Dookie się raczej nie trafi, ale GD to GD).

O! i mam taką katanę jeansową:
Stara jest. Już tydzień się zbieram, żeby odciąć jej rękawy i ponabijać ćwieki na ramionach. Taka kamizelka na koncerty będzie idealna ^^
Ja ją zrobię to pochwalę się efektem ^^
To chyba tyle na dziś informacji wziętych znikąd....

Stay tuned!
Ja Ne (^O^)/

5 komentarzy:

  1. Te postacie z anime zawsze mają takie cudowne włosy. Aw. Powodzenia z kataną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie fryzur (i figury) im najbardziej zazdroszczę ^^

      Usuń
  2. Tonari no kaibutsu-kun ♥. Czytałaś mangę gdzieś w internecie? Bo ja tylko anime oglądałam :(. Green Day jest fajny ;).

    Wpadniesz też do mnie? ^^
    www.neko123chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń